Matei Stancu alias ARTISAN
Salut, sunt Matei Stancu, artist 3D.
Am fost pasionat de desen de mic copil, dar pasiunea mea pentru 3D a inceput la varsta de 14 ani cand un amic mi-a povestit de un program unde poti „desena” 3D. Acel program s-a dovedit a fi 3ds max 5. Am invatat acest program intr-un moment in care putina lume avea internet, in care nu existau tutoriale, nimic in afara de Help-ul programului. Si asa din Help am invatat baza 3ds max-ului, am incercat toate modalitatile de a modela obiecte pana cand am gasit-o pe cea mai buna si mai rapida. In 2006 am intrat pe piata de stock 3D, unde activez si in prezent avand vanzari de peste 45000 USD. Am avut colaborari cu diversi clienti din lume din Australia pana in UK, am lucrat cu unul dintre profesionistii de la ILM, Bastiaan Koch (modelatorul pentru Ironman, Bumblebee – Transformers, etc) la o varietate de proiecte. Sunt axat pe crearea de modele 3D nonorganice hyper-realiste, de la arme la locomotive, de la cladiri la vapoare, pentru jocuri, randari arhitecturale sau filme, fiecare din aceste utilizari impunand o abordare diferita in tehnica de modelare.