Stim ca la inceput de drum de cele mai multe ori te gasesti in situatia in care teoria pare usoara, dar pusul in practica se dovedeste dificil!
Asa ca ne-am gandit sa punem la dispozitia ta, fie ca esti cursant RED School, fie genul de persoana autodidacta, serviciul 3D HELP Desk, prima platforma online de suport pentru incepatori in ale 3D-ului si nu numai.
Aici echipa RED School iti sta la dispozitie cu sfaturi si solutii pentru orice problema legata de modelare 3d, vizualizare, animatie si randare!
Fie ca ai intrebari precum „cum import un fisier in 3DsMax?”, „de ce in timpul procesului de render softul mi se inchide?” sau ai nevoie de sfaturi legate de optimizarea 3D-ului tau, noi avem solutia!
HOW TO 3D HELP Desk
Detaliere facilitati incluse in abonamente:
CURSANTI | Gratuit pentru fostii cursanti RED School care s-au incris la toate cursurile ce implica softuri si plugin-uri 3D
- Live CHAT (pentru intrebari ce nu necesita explicatii detaliate) intre orele 10:00 si 18:00, de luni pana vineri
- 5 Tichete Suport in scris, prin intermediul platformei de HELP
- Valabil timp de doua luni consecutive de la finalizarea cursului
- La finalizarea perioadei de gratuitate cursantul poate opta pentru o alta varianta de abonament
STANDARD | 50 lei / luna
- Live CHAT (pentru intrebari ce nu necesita explicatii detaliate) intre orele 10:00 si 18:00, de luni pana vineri
- Tichet Suport in scris, prin intermediul platformei de HELP
- Tichet Suport cu remote acces, prin intermediul platformei de HELP si cu ajutorul softurilor de remote acces (reprezentantii RED School vor raspunde in scris in chatul platformei la intrebari/situatii iar suplimentar, in functie de situatie, vor accesa remote computerul abonatului pentru a il ghida pe acesta pas cu pas in rezolvarea problemei/intrebarii din tichet)
- 5 Tichete de suport pe luna (cumulate in scris si remote acces)
ULTIMATE | 100 lei / luna
- Live CHAT (pentru intrebari ce nu necesita explicatii detaliate) intre orele 10:00 si 18:00, de luni pana vineri
- Tichet Suport in scris, prin intermediul platformei de HELP
- Tichet Suport cu remote acces, prin intermediul platformei de HELP si cu ajutorul softurilor de remote acces (reprezentantii RED School vor raspunde in scris in chatul platformei la intrebari/situatii iar suplimentar, in functie de situatie, vor accesa remote computerul abonatului pentru a il ghida pe acesta pas cu pas in rezolvarea problemei/intrebarii din tichet)
- 10 Tichete de suport pe luna (cumulate in scris si remote acces)
- Suport EXTINS intre orele 08:00 si 24:00, de luni pana duminica
Pasi pentru achizitie abonament:
- Selecteaza o varianta de abonament de mai sus;
- Vei fi redirectionat catre pagina de CHECKOUT, unde vei introduce toate datele necesare achizitiei abonamentului (daca esti client existent si logat in contul tau, datele vor fi completate automat);
- La finalizarea platii vei primi un email de confirmare ce contine si datele de login aferente contului tau.
Mod de utilizare al platformei de 3D HELP Desk:
- Login pe site;
- Accesare platforma online (butonul de accesare al platformei se regaseste mai sus);
- Din meniul din stanga Creeaza un tichet nou;
- La Subiect completezi motivul pentru care ai nevoie de ajutorul nostru;
- La URL poti completa url-ul unei imagini sau inregistrare care urmeaza a fi folosita in solutionarea problemei;
- La Prioritate iti poti alege gradul de urgenta al problemei;
- La Tip de Tichet de suport iti alegi tipul de abonament achizitionat (atentie, acest camp este verificat inainte de a initia solutionarea problemei);
- La Data achizitie pachet HELPDesk completezi data la care ai achizitionat abonamentul, sau in cazul fostilor cursanti, data la care te-ai inscris la unul din cursurile noastre;
- La Intrebarea/ Problema ta te rugam sa detaliezi cat mai bine si mai concis problema/ intrebarea ta.
Reguli generale:
O achizitie de abonament pentru 3D HELP Desk este valabila 30 zile calendaristice de la data achizitiei;
Abonarea nu este recurenta (nu se actualizeaza automat), deci la sfarsitul lunii este nevoie de o reachizitionare sau upgradare a abonamentului preferat;
Tichetele de suport pot fi inchise atat de solicitant, cat si de echipa RED School;
Un tichet nu poate fi folosit pentru solutionarea mai multor probleme;
Tichetele nefolosite intr-o luna se reporteaza in luna urmatoare, doar in cazul in care se prelungeste sau upgradeaza abonamentul;
La inscrierea unui nou tichet, dupa epuizarea numaarului de tichete disponibil in tipul de abonament ales de tine, vei primi un mesaj de la administratorul platformei;
Tichetele care contin limbaj trivial sau exprimari necuviincioase vor fi refuzate la solutionare.